fredag 5. juni 2009

To utdrikningslag og ett bryllup

Først var det Jens Martins utdrikningslag 10.mai som startet med prøvesmaking av Whisky i Kristiansand før vi dro til Vennesla og paintball-kriging. Laget ble avsluttet med hinderløype og grilling ved hytta til Ole Fredrik på Evje hvor vi også overnattet.



23.mai ble Jens Martin førstemann i gjengen til å si Ja ved alteret. Både meg og Anette var invitert og tok del i ett kjempeflott bryllup på Klepp i Rogaland. Det var virkelig ett nøye gjennomtenkt og strukturert bryllup hvor alt var planlagt til den minste detalj. Og ikke minst nydelig mat. Til vårt bryllup kan vi i hvert fall love god mat, mens struktureringsgraden nok vil være av en litt annen karakter…

Forrige helg var det Torgeir, en barndomskamerat fra Trøndelag, sin tur til og ”utdrikkes.” Denne gangen ved hjelp av brus. Jeg hadde dessverre ikke muligheten til å være med på første delen av laget som innebar lunsj, laserskyting, cage-ball og enten tarmskylling eller piercing i øret til den kommende brudgommen. Han valgte det siste.. Jeg deltok fra kvelden av og fikk være med på en meget hyggelig kveld med grilling, Fifa-spilling og ikke minst gjensyn med barndomskameratene mine; Torgeir, Jo Bertil og Åsmund.

I skrivende stund er jeg på vei hjem fra Bergen etter min siste eksamen for semesteret. Foran ligger i overkant av to måneder med bare gøy. Dette blir en flott sommer!

Nils Edvin



Ingen kommentarer: