onsdag 17. juni 2009

Honeymoon til Grekenland

Det tok sin tid, sa brura, men når vi først bestemte oss for å bestille bryllupstur, gikk det i hvert fall unna og etter en halvtime med internett-sufring, booket vi tur til Skiathos i Hellas. Anette har vært i Hellas en gang tidligere og er dermed utnevnt til reiseleder. Jeg ser veldig frem til turen som går av stabelen 17-24.august. De neste to månedene kommer til å bli de mest hektiske i mitt liv, så jeg gleder meg umåtelig til noen glutenfrie hvetebrødsdager med Anette hoppende rundt på de greske øyer!

Nils Edvin

2 kommentarer:

Anette & Nils Edvin sa...

I natt drømte jeg at vi hadde en dag igjen på Skiathos og DU hadde glemt å passe på tiden slik at vi ikke kom oss på Skopelos - det som egentlig var hele opplevelsen - KRISE (som Nils ville sagt i søvne)
Brura

Unknown sa...

GLED dere!!! vi var en gjeng der etter første året på solvang... HELT fantastisk fint, rolig og en fantastisk atmosfere... lei dere scooter og kjør tvers over øya :) tar ikke så lang tid :P
ønsker dere ALT godt på dagen som nærmer seg!
stor klem fra ida