mandag 2. mars 2009

Presentasjon av forlover Astrid

Astrid Norum Aspengren har jeg kjent lengere enn jeg kan huske, det vil altså si i over 20 år! Hvor første møte fant sted er litt usikkert, men det var sikkert i sandkassa der jeg spiste sand og Astrid spiste snø. Det er sånt barn oppvokst på Holmlia gjør. Bortsett fra å spise sand og snø så har hverdagen bestått av Politi og Tyv i skogen, hyttesnekring, teltoppsats i hagen med overnatting og andre aktiviteter som utelukket overdreven bruk av barbie og neglelakk. Det kan også nevnes at vi ikke visste noe om det motsatte kjønn før på vidregående skole.


Men så kom tiden der hormoner og tanker svirret. Astrid og jeg har hatt mange dype, tankefulle og filosoferende samtaler som jeg er veldig glad for at vi har hatt. Vi har utforsket og opplevd litt av hvert sammen.

For tiden studerer Astrid master i samfunnsøkonomi med fordyping i energi og miljøfag og har fått jobb i Statkraft! Etter mange år fra hverandre pga folkehøgskole og andre studier i andre byer er vi endelig samlet i samme by igjen, Oslo- og bedre plassering enn 400 meter fra hverandre kan det ikke bli:)




Med sine 160 cm danner hun den diagonale linjen som går fra venstre til høyre på bildet med brud (176), brudgom (194) og forlover Arne (203).


2 kommentarer:

Anette & Nils Edvin sa...

Visste ikke at du var gutt i barndommen du og Astrid!? Barbiedukker var ikke så vanlig i Sloreåsen på slutten av 80-tallet skjønner jeg:)
Kjembeflott presentasjon - Anette er heldig;)

Anonym sa...

Hi var nok mer olabil og hytte-snekring enn barbie på den tiden ja ..! men da er vi kansje oslo-jenter utenom det vanlige også! =)

Anette er heldig som har deg også Nils !