onsdag 25. februar 2009

Presentasjon av forlover Arne


Arne Sørensen Schei har jeg kjent i snart 8 år. Første gang vi traff hverandre var under G17 NM i Volda 2001. Senere på sommeren spilte vi sammen på juniorlandslaget og året etterpå startet vi beachkarriere med å vinne beach-NM for G20. Siden den gang har vi spilt 3 år sammen på Førdes elitelag, spilt 32 landskamper innendørs og vært sammen på treningsleir i Rio de Janeiro vinteren 05/06. Jeg ville nok trolig ikke reist til Førde i 2002 uten at Arne anbefalte kombinasjonen volleyball og Sunnfjord fhs. Og der traff jeg altså Anette.




Arne er en skikkelig naustedøling med Stian Grimseth som nærmeste nabo. Han leverte nettopp masteroppgave i biologi som visstnok omhandlet laks. Han er 203 cm høy og samboer med Fride som er noe lavere samt gudbrandsdøl. Det er nå ganske så nøyaktig 4 år siden både meg og Arne fikk oss dame på permanent basis. Forøvrig elsker Schei å fiske samt å spise løk. Vår største felles lidenskap er coladrikking.

Nils Edvin

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!

Moro å bli bedre kjent! Noterer det at min forlover-partner hele 43 cm høyere enn meg..!
Da er det bare å starte jakten på de høyeste stilettene!!

Hilsen Astrid=)

Anette & Nils Edvin sa...

Ja, det blir et kjempeflott bilde med de flotteste ungdommene Norge har å by på:) Gleder meg.
Nils Edvin

Anonym sa...

Kanskje eg kan stå på kne på bildet? Eller kanskje vi kan grave et halvmeter dypt hull eg kan stå oppi? Bedre det enn at jentene risikerer overtråkk og andre stilett-skader;)
Arne

Anette & Nils Edvin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anette & Nils Edvin sa...

Hehe. Da stemmer jeg for at vi graver ned Arne! Kanskje vi skal lage en poll?
-Edvin

Anonym sa...

Hi, mange gode forslag!! Jeg kan jo også stå på en krakk i kirka og når det skal fotograferes =) Astrid