søndag 25. januar 2009

Gutten jeg gifter meg med!


Åneida. Du skulle kanskje tro at det er Anette som skriver denne updaten, men sannheten er at det er Nils Edvin. Bakgrunnen for den treffende overskriften er bildet som kan sees under. Det er av Ida Kristine og storebroren Anette som tar seg en pust i bakken før de skal fortsette leken. Tannbørsten står pent plassert i glasset bak til venstre i bildet. Ikke rart gutten til høyre senere skal bli en flittig tannpleierstudent!


Ut i fra dette bildet trekker jeg flere slutninger og skjønner nå hvorfor Anette;
- har bakgrunn som ei "guttejente" (og kanskje fortsatt er)
- har mer peiling på bil enn meg
- sitt største ønske i barndommen var å spille trommer samt å kjøre motorcross!
- har blitt seg bevisst på jenters klesstil
- er så god og støttende storesøster (se hvordan hun passer på lille Ida!)


Det er ikke mye igjen av denne gutten i dag. Hun har fortsatt ett ønske om å kjøre motorcross og spille trommer, men når jeg nå gifter meg 8.august blir det med ei utseendemessig feminin, flott og meget vakker brud med naturlig gullfarvet hår!


Nils Edvin

7 kommentarer:

Anonym sa...

så skjønn du er Numme! Anette er en heldig guttejente ;O)

Merete

Anonym sa...

Nils, du ska gifta dej med en av de allra vackraste kvinnorna på denna jord! nog för att du kommer att vara otroligt stilig på eran bröllopsdag men kommer att vara otroligt svårt att nå upp till henne!! Hoppas ni har det bra! tusen kramar från sverige och mej!

//Hanna

Anette & Nils Edvin sa...

Det var særs flott skrevet, Hanna! Hun kommer til å være utrolig flott, det er jeg helt sikker på. JEG ER heldig, Merete;)

Nils Edvin

Anonym sa...

Hei- det var ikke for ingenting Anette ble kalt TURBO da hun var liten. Som toåring kjørte hun bil, satt på pappas fang og kjørte inn i garasjen samt elektrisk bil i Lekeland ved Hallingskarvet. Du er heldig Nils - som har ei jente som mekker...
"Gutten" har blitt en nydelig svane!
Hilsen "objektiv" mams

Anonym sa...

Haha, Nils Edvin Numme:

jeg visste ikke at du var så vittig og velformulert! (Eller, mer sannsynlig: jeg hadde glemt det.)
Fin observasjon av tannkosten i bakgrunnen!

Men joda, du har gjort et kupp jeg tror mange av ditt kjønn misunner deg:
guttejente på innsida og MODELL på utsida. :)

Anette & Nils Edvin sa...

Å Aslaug- du er bare helt DRONNING med dine ord! Tusen takk *rødme*. Takk til Merete og Hanna og Mama og takk til Nils Edvin!

Anonym sa...

nydelg skrevet nils!!! dere er så utrolig skjønne begge to, og jeg ønsker dere alt godt! du er fantastisk heldig som får ei jente som anette <3 er nok ikke mange som kan måle seg med hennes vakre utstråling på en dag som den!!! *sukk*
klemmer til dere begge fra ida